مشاوره حقوقی در امور کیفری

این موسسه با بهره گیری از وکلای با سابقه و مجرب در حیطه حقوق جزا و دعاوی کیفری خدمات حقوقی خود را جهت مشاوره اعم از تلفنی و حقوقی و اخذ پرونده در گلیه امور کیفری ارائه می نماید.

شما می توانید برای استفاده از خدمات مشاوره تلفنی با شماره 9099072835 با تلفن ثابت تماس بگیرید .

اهم دعاوی کیفری به شرح زیر می باشد .

کلاهبرداری،مواد مخدر،جعل و استفاده از سند مجعول،صدورچک بلامحل،سرقت،جرایم رایانه ای،فروش مال غیر،قتل،ضرب و جرح،آدم ربایی ، ترک انفاق ، خیانت در امانت ، زنا ، رابطه نا مشروع 

فهرست مصادیق محتوای مجرمانه با موضوع جرایم مرتبط با قمار و شرط‌بندی

فهرست مصادیق محتوای مجرمانه با موضوع جرایم مرتبط با قمار، شرط‌بندی و بخت‌آزمایی در فضای مجازی در یکصد و سی و نهمین جلسه کارگروه تعیین محتوای مجرمانه به‌روزرسانی شد.

رای اصراری دیوان عالی کشور در خصوص قتل

یک پرونده اصراری کیفری با موضوع آگاهی متهم درخصوص حساسیت موضع اصابت گلوله و نتایج مترتب بر فعل مجرمانه در هیأت عمومی دیوان عالی کشور مورد بررسی قرار گرفت.

نحوه رسیدگی دادگاه به اعتراض متهم به قرار بازداشت بازپرس

یکی از نکات مهم و حائز اهمیت در قانون جدید دادرسی کیفری ، میزان  اختیارات دادگاه ، هنگام  رسیدگی به اعتراض متهم به صدور قرار تامین منتهی بازداشت در دادسرا می باشد .

مهلت دادگاه کیفری برای رسیدگی به اعتراض متهم به قرار بازداشت

یکی از موضوعات مهم که با حقوق  متهم ارتباط کامل دارد مهلت دادگاه برای اظهار نظر راجع به رفع اختلاف میان بازپرس یا دادستان یا رسیدگی به اعتراض متهم به قرار  بازداشت است .

دادنامه برائت متهم به رغم نگهداری ۸۰ لیتر مشروبات الکلی به جهت کسب دلیل غیر قانونی 

نمونه دادنامه دادگاه تجدید نظر در خصوص صدور حکم برائت متهم به نگهداری ۸۰ لیتر مشروبات الکلی به جهت کسب دلیل غیر قانونی توسط نیروی انتظامی

جرایم پزشکان و حقوق بیماران

متعاقب تصویب قانون مجازات اسلامی مقررات جدید قانون مجازات اسلامی ۱۳۹۲قانونگذار با عدول از نظریه خطر، نظریه فرض قصور و تقصیر را پذیرفته است و با سلب ضمان مطلق از پزشک متبحر و تعدیل آن،با تکیه بر اصل حسن نیت نوآوری مطلوبی داشته و در این رویکرد با اعطای آزادی عمل به پزشک به حمایت از آن برخاسته است.

امکان اجرای قصاص در جنایت عمدی بر مو

قانونگذار در مواد قانونی ۵۷۶ تا ۵۸۶ قانون مجازات اسلامی ضمن نادیده گرفتن اصل اولیۀ قصاص در جرایم عمدی، طبق یک احتمال، عدم امکان مماثلت و مساوات و خوف تعدی را مدّنظر قرار داده است، حال آنکه بنابر احتمال یاد شده، عدم جریان قصاص و تبدیل قهری آن به دیه و یا ارش در جنایات عمدی وارده بر مو، قابل توجیه نیست . 

تفاوت برائت پزشکی با رضایت

براساس ماده ۱۵۸ قانون مجازات اسلامی، تحصیل رضایت برای اعمال جراحی و طبی باعث می‌شود این اعمال قابل مجازات نباشد. زیرا هیچ کس حتی پزشک حق ندارد بدون رضایت بیمار یا ولی وی با چاقوی جراحی در بدن او جراحت ایجاد کند. در غیر این صورت به جز موارد فوری جرم تلقی می‌شود.

مشاوره حقوقی تلفنی شبانه روزی

مشاوره حقوقی تلفنی شبانه روزی مشاوره حقوقی تلفنی شبانه روزی  با تلفن ۹۰۹۹۰۷۲۸۳۵ ، مشاوره حقوقی ۲۴ ساعته ، مشاوره حقوقی با وکیل , مشاوره با وکیل , مشاوره حقوقی با وکیل قوه قضاییه

مشاوره حقوقی تلفنی

بی تردید در دنیای کنونی اولین گام برای نیل به موفقیت در هر موضوعی  استفاده از دانش و تجربیات افراد متخصص در موضوع مورد نظر می باشد لذا مشاوره با وکیل و یا مشاوره حقوقی تلفنی قبل از  هر اقدام حقوقی نه تنها مفید بلکه لازم و واجب می باشد .

نحوه مطالبه وجه چک برگشتی طبق قانون جدید

چک از جمله اسناد مالی لازم الاجرا به شمار می رود که مطابق ماده ۲ قانون صدور چک  ، صادرکننده چک باید در هنگام سر رسید چک به میزان مبلغ مندرج در آن نزد بانک  اعتبار داشته باشد لذا اگر کسی چکی صادر نماید که در هنگام سر رسید آن در بانک محال علیه اعتبار پرداخت آن را نداشته باشد، دارنده می تواند از  بانک تقاضای صدور گواهی عدم پرداخت بنماید.

حقوق متهم در بازداشتگاه 

حقوق متهم در بازداشتگاه  بر اساس قانون متهم با وجود انجام برخی اقدامات غیرقانونی بازهم دارای حق و حقوق مخصوص به خود است.

مشاوره حقوقی تلفنی بندر عباس

مشاوره حقوقی تلفنی بندر عباس با تلفن ثابت : ۹۰۹۹۰۷۲۸۳۵ در حال حاضر به جهت عمق و پیچیدگی ارتباطات  افراد، و به تبع آن تضاد منافع افراد ، انسان ها گاهی با یکدیگر دچار اختلاف حقوقی می شوند و همین موضوع سبب گردیده وکلای ما مبادرت به ارائه مشاوره حقوقی تلفنی در بندر عباس نمایند تا تمام هموطنان معزز هرمزگانی به منظور دفاع از حریم و حقوق  خود  بتوانند در طول ۲۴ ساعت شبانه روز با دسترسی به مشاوره حقوقی تلفنی نیازهای حقوقی خود را مرتفع نمایند .

مشاوره حقوقی تلفنی بجنورد

مشاوره حقوقی تلفنی بجنورد با تلفن ثابت : ۹۰۹۹۰۷۲۸۳۵ در حال حاضر به جهت عمق و پیچیدگی ارتباطات  افراد، و به تبع آن تضاد منافع افراد ، انسان ها گاهی با یکدیگر دچار اختلاف حقوقی می شوند و همین موضوع سبب گردیده وکلای ما مبادرت به ارائه مشاوره حقوقی تلفنی در بجنورد نمایند تا تمام هموطنان معزز خراسان شمالی به منظور دفاع از حریم و حقوق  خود  بتوانند در طول ۲۴ ساعت شبانه روز با دسترسی به مشاوره حقوقی تلفنی نیازهای حقوقی خود را مرتفع نمایند .

مشاوره حقوقی تلفنی اراک

مشاوره حقوقی تلفنی اراک با تلفن ثابت : ۹۰۹۹۰۷۲۸۳۵ در حال حاضر به جهت عمق و پیچیدگی ارتباطات  افراد، و به تبع آن تضاد منافع افراد ، انسان ها گاهی با یکدیگر دچار اختلاف حقوقی می شوند و همین موضوع سبب گردیده وکلای ما مبادرت به ارائه مشاوره حقوقی تلفنی در اراک نمایند تا تمام هموطنان اراکی به منظور دفاع از حریم و حقوق  خود  بتوانند در طول ۲۴ ساعت شبانه روز با دسترسی به مشاوره حقوقی تلفنی نیازهای حقوقی خود را مرتفع نمایند .

مشاوره حقوقی تلفنی کرج

مشاوره حقوقی تلفنی کرج با تلفن ثابت  : ۹۰۹۹۰۷۲۸۳۵ در حال حاضر به جهت عمق و پیچیدگی ارتباطات  افراد، و به تبع آن تضاد منافع افراد ، انسان ها گاهی با یکدیگر دچار اختلاف حقوقی می شوند و همین موضوع سبب گردیده وکلای ما مبادرت به ارائه مشاوره حقوقی تلفنی در کرج نمایند تا تمام هموطنان البرزی به منظور دفاع از حریم و حقوق  خود  بتوانند در طول ۲۴ ساعت شبانه روز با دسترسی به مشاوره حقوقی تلفنی نیازهای حقوقی خود را مرتفع نمایند .

مشاوره حقوقی تلفنی ساری

مشاوره حقوقی تلفنی ۲۴ ساعته ساری با تلفن ثابت : ۹۰۹۹۰۷۲۸۳۵ در حال حاضر به جهت عمق و پیچیدگی ارتباطات  افراد، و به تبع آن تضاد منافع افراد ، انسان ها گاهی با یکدیگر دچار اختلاف حقوقی می شوند و همین موضوع سبب گردیده وکلای ما مبادرت به ارائه مشاوره حقوقی تلفنی در ساری نمایند تا تمام هموطنان مازندرانی به منظور دفاع از حریم و حقوق  خود  بتوانند در طول ۲۴ ساعت شبانه روز با دسترسی به مشاوره حقوقی تلفنی نیازهای حقوقی خود را مرتفع نمایند .

مشاوره حقوقی تلفنی گرگان

مشاوره حقوقی تلفنی ۲۴ ساعته گرگان با تلفن ثابت : ۹۰۹۹۰۷۲۸۳۵ در حال حاضر به جهت عمق و پیچیدگی ارتباطات  افراد، و به تبع آن تضاد منافع افراد ، انسان ها گاهی با یکدیگر دچار اختلاف حقوقی می شوند و همین موضوع سبب گردیده وکلای ما مبادرت به ارائه مشاوره حقوقی تلفنی در گرگان نمایند تا تمام هموطنان گلستانی به منظور دفاع از حریم و حقوق  خود  بتوانند در طول ۲۴ ساعت شبانه روز با دسترسی به مشاوره حقوقی تلفنی نیازهای حقوقی خود را مرتفع نمایند .

مشاوره حقوقی تلفنی شهر کرد

مشاوره حقوقی تلفنی ۲۴ ساعته شهر کرد با تلفن ثابت : ۹۰۹۹۰۷۲۸۳۵ در حال حاضر به جهت عمق و پیچیدگی ارتباطات  افراد، و به تبع آن تضاد منافع افراد ، انسان ها گاهی با یکدیگر دچار اختلاف حقوقی می شوند و همین موضوع سبب گردیده وکلای ما مبادرت به ارائه مشاوره حقوقی تلفنی در شهر کرد نمایند تا تمام هموطنان چهار محال و بختیاری به منظور دفاع از حریم و حقوق  خود  بتوانند در طول ۲۴ ساعت شبانه روز با دسترسی به مشاوره حقوقی تلفنی نیازهای حقوقی خود را مرتفع نمایند .

مشاوره حقوقی تلفنی اهواز

مشاوره حقوقی تلفنی ۲۴ ساعته اهواز با تلفن ثابت : ۹۰۹۹۰۷۲۸۳۵ در حال حاضر به جهت عمق و پیچیدگی ارتباطات  افراد، و به تبع آن تضاد منافع افراد ، انسان ها گاهی با یکدیگر دچار اختلاف حقوقی می شوند و همین موضوع سبب گردیده وکلای ما مبادرت به ارائه مشاوره حقوقی تلفنی در اهواز نمایند تا تمام هموطنان خوزستانی به منظور دفاع از حریم و حقوق  خود  بتوانند در طول ۲۴ ساعت شبانه روز با دسترسی به مشاوره حقوقی تلفنی نیازهای حقوقی خود را مرتفع نمایند .

Go to Top