فهرست مصادیق محتوای مجرمانه با موضوع جرایم مرتبط با قمار و شرط‌بندی

فهرست مصادیق محتوای مجرمانه با موضوع جرایم مرتبط با قمار، شرط‌بندی و بخت‌آزمایی در فضای مجازی در یکصد و سی و نهمین جلسه کارگروه تعیین محتوای مجرمانه به‌روزرسانی شد.

مشاوره حقوقی تلفنی کرج

مشاوره حقوقی تلفنی کرج با تلفن ثابت  : ۹۰۹۹۰۷۲۸۳۵ در حال حاضر به جهت عمق و پیچیدگی ارتباطات  افراد، و به تبع آن تضاد منافع افراد ، انسان ها گاهی با یکدیگر دچار اختلاف حقوقی می شوند و همین موضوع سبب گردیده وکلای ما مبادرت به ارائه مشاوره حقوقی تلفنی در کرج نمایند تا تمام هموطنان البرزی به منظور دفاع از حریم و حقوق  خود  بتوانند در طول ۲۴ ساعت شبانه روز با دسترسی به مشاوره حقوقی تلفنی نیازهای حقوقی خود را مرتفع نمایند .

مشاوره حقوقی تلفنی مشهد

مشاوره حقوقی تلفنی ۲۴ ساعته مشهد با تلفن ثابت : ۹۰۹۹۰۷۲۸۳۵ در حال حاضر به جهت عمق و پیچیدگی ارتباطات  افراد، و به تبع آن تضاد منافع افراد ، انسان ها گاهی با یکدیگر دچار اختلاف می شوند و همین موضوع سبب می گردد مردم برای دفاع از حریم و حقوق  خود  محتاج به دریافت خدمات حقوقی مانند مشاوره حقوقی تلفنی از متخصصان علم حقوق گردند .

مشاوره حقوقی تلفنی کرمانشاه

مشاوره حقوقی تلفنی ۲۴ ساعته کرمانشاه با تلفن ثابت : ۹۰۹۹۰۷۲۸۳۵ در حال حاضر به جهت عمق و پیچیدگی ارتباطات  افراد، و به تبع آن تضاد منافع افراد ، انسان ها گاهی با یکدیگر دچار اختلاف حقوقی می شوند و همین موضوع سبب گردیده وکلای ما مبادرت به ارائه مشاوره حقوقی تلفنی در کرمانشاه نمایند تا تمام هموطنان اصفهانی به منظور دفاع از حریم و حقوق  خود  بتوانند در طول ۲۴ ساعت شبانه روز با دسترسی به مشاوره حقوقی تلفنی نیازهای حقوقی خود را مرتفع نمایند .

مشاوره حقوقی تلفنی تبریز

مشاوره حقوقی تلفنی ۲۴ ساعته تبریز با تلفن ثابت : ۹۰۹۹۰۷۲۸۳۵ در حال حاضر به جهت عمق و پیچیدگی ارتباطات  افراد، و به تبع آن تضاد منافع افراد ، انسان ها گاهی با یکدیگر دچار اختلاف حقوقی می شوند و همین موضوع سبب گردیده وکلای ما مبادرت به ارائه مشاوره حقوقی تلفنی در تبریز نمایند تا تمام هموطنان تبریزی به منظور دفاع از حریم و حقوق  خود  بتوانند در طول ۲۴ ساعت شبانه روز با دسترسی به مشاوره حقوقی تلفنی نیازهای حقوقی خود را مرتفع نمایند .

مشاوره حقوقی تلفنی ایلام

مشاوره حقوقی تلفنی ۲۴ ساعته ایلام با تلفن ثابت : ۹۰۹۹۰۷۲۸۳۵ در حال حاضر به جهت عمق و پیچیدگی ارتباطات  افراد، و به تبع آن تضاد منافع افراد ، انسان ها گاهی با یکدیگر دچار اختلاف حقوقی می شوند و همین موضوع سبب گردیده وکلای ما مبادرت به ارائه مشاوره حقوقی تلفنی در ایلام نمایند تا تمام هموطنان ایلامی به منظور دفاع از حریم و حقوق  خود  بتوانند در طول ۲۴ ساعت شبانه روز با دسترسی به مشاوره حقوقی تلفنی نیازهای حقوقی خود را مرتفع نمایند .

مشاوره حقوقی تلفنی اردبیل

مشاوره حقوقی تلفنی ۲۴ ساعته اردبیل با تلفن ثابت : ۹۰۹۹۰۷۲۸۳۵ در حال حاضر به جهت عمق و پیچیدگی ارتباطات  افراد، و به تبع آن تضاد منافع افراد ، انسان ها گاهی با یکدیگر دچار اختلاف حقوقی می شوند و همین موضوع سبب گردیده وکلای ما مبادرت به ارائه مشاوره حقوقی تلفنی در اردبیل نمایند تا تمام هموطنان اردبیلی به منظور دفاع از حریم و حقوق  خود  بتوانند در طول ۲۴ ساعت شبانه روز با دسترسی به مشاوره حقوقی تلفنی نیازهای حقوقی خود را مرتفع نمایند .

مشاوره حقوقی تلفنی رشت

مشاوره حقوقی تلفنی ۲۴ ساعته رشت با تلفن ثابت : ۹۰۹۹۰۷۲۸۳۵ در حال حاضر به جهت عمق و پیچیدگی ارتباطات  افراد، و به تبع آن تضاد منافع افراد ، انسان ها گاهی با یکدیگر دچار اختلاف حقوقی می شوند و همین موضوع سبب گردیده وکلای ما مبادرت به ارائه مشاوره حقوقی تلفنی در رشت نمایند تا تمام هموطنان گیلانی به منظور دفاع از حریم و حقوق  خود  بتوانند در طول ۲۴ ساعت شبانه روز با دسترسی به مشاوره حقوقی تلفنی نیازهای حقوقی خود را مرتفع نمایند .

مشاوره حقوقی تلفنی همدان

مشاوره حقوقی تلفنی ۲۴ ساعته همدان با تلفن ثا بت : ۹۰۹۹۰۷۲۸۳۵ در حال حاضر به جهت عمق و پیچیدگی ارتباطات  افراد، و به تبع آن تضاد منافع افراد ، انسان ها گاهی با یکدیگر دچار اختلاف حقوقی می شوند و همین موضوع سبب گردیده وکلای ما مبادرت به ارائه مشاوره حقوقی تلفنی در همدان نمایند تا تمام هموطنان همدان به منظور دفاع از حریم و حقوق  خود  بتوانند در طول ۲۴ ساعت شبانه روز با دسترسی به مشاوره حقوقی تلفنی نیازهای حقوقی خود را مرتفع نمایند .

مشاوره حقوقی تلفنی سنندج

مشاوره حقوقی تلفنی ۲۴ ساعته سنندج با تلفن ثابت : ۹۰۹۹۰۷۲۸۳۵ در حال حاضر به جهت عمق و پیچیدگی ارتباطات  افراد، و به تبع آن تضاد منافع افراد ، انسان ها گاهی با یکدیگر دچار اختلاف حقوقی می شوند و همین موضوع سبب گردیده وکلای ما مبادرت به ارائه مشاوره حقوقی تلفنی در سنندج نمایند تا تمام هموطنان کردستانی به منظور دفاع از حریم و حقوق  خود  بتوانند در طول ۲۴ ساعت شبانه روز با دسترسی به مشاوره حقوقی تلفنی نیازهای حقوقی خود را مرتفع نمایند .

مشاوره حقوقی تلفنی ارومیه

مشاوره حقوقی تلفنی ۲۴ ساعته ارومیه با تلفن ثابت : ۹۰۹۹۰۷۲۸۳۵ در حال حاضر به جهت عمق و پیچیدگی ارتباطات  افراد، و به تبع آن تضاد منافع افراد ، انسان ها گاهی با یکدیگر دچار اختلاف حقوقی می شوند و همین موضوع سبب گردیده وکلای ما مبادرت به ارائه مشاوره حقوقی تلفنی در ارومیه نمایند تا تمام هموطنان آذربایجان غربی به منظور دفاع از حریم و حقوق  خود  بتوانند در طول ۲۴ ساعت شبانه روز با دسترسی به مشاوره حقوقی تلفنی نیازهای حقوقی خود را مرتفع نمایند .

مشاوره حقوقی تلفنی یاسوج

مشاوره حقوقی تلفنی یاسوج : ۹۰۹۹۰۷۲۸۳۵ در حال حاضر به جهت عمق و پیچیدگی ارتباطات  افراد، و به تبع آن تضاد منافع افراد ، انسان ها گاهی با یکدیگر دچار اختلاف حقوقی می شوند و همین موضوع سبب گردیده وکلای ما مبادرت به ارائه مشاوره حقوقی تلفنی در یاسوج نمایند تا تمام هموطنان معزز کهکلویه و بویر احمد به منظور دفاع از حریم و حقوق  خود  بتوانند در طول ۲۴ ساعت شبانه روز با دسترسی به مشاوره حقوقی تلفنی نیازهای حقوقی خود را مرتفع نمایند .

مشاوره حقوقی تلفنی قزوین

مشاوره حقوقی تلفنی قزوین : ۹۰۹۹۰۷۲۸۳۵ در حال حاضر به جهت عمق و پیچیدگی ارتباطات  افراد، و به تبع آن تضاد منافع افراد ، انسان ها گاهی با یکدیگر دچار اختلاف حقوقی می شوند و همین موضوع سبب گردیده وکلای ما مبادرت به ارائه مشاوره حقوقی تلفنی در قزوین نمایند تا تمام هموطنان معزز قزوینی به منظور دفاع از حریم و حقوق  خود  بتوانند در طول ۲۴ ساعت شبانه روز با دسترسی به مشاوره حقوقی تلفنی قزوین نیازهای حقوقی خود را مرتفع نمایند .

مشاوره حقوقی تلفنی بوشهر

مشاوره حقوقی تلفنی بوشهر با تلفن ثابت : ۹۰۹۹۰۷۲۸۳۵ در حال حاضر به جهت عمق و پیچیدگی ارتباطات  افراد، و به تبع آن تضاد منافع افراد ، انسان ها گاهی با یکدیگر دچار اختلاف حقوقی می شوند و همین موضوع سبب گردیده وکلای ما مبادرت به ارائه مشاوره حقوقی تلفنی در بوشهر نمایند تا تمام هموطنان معزز بوشهر به منظور دفاع از حریم و حقوق  خود  بتوانند در طول ۲۴ ساعت شبانه روز با دسترسی به مشاوره حقوقی تلفنی نیازهای حقوقی خود را مرتفع نمایند .

مشاوره حقوقی تلفنی قم

مشاوره حقوقی تلفنی قم با تلفن ثابت : ۹۰۹۹۰۷۲۸۳۵ در حال حاضر به جهت عمق و پیچیدگی ارتباطات  افراد، و به تبع آن تضاد منافع افراد ، انسان ها گاهی با یکدیگر دچار اختلاف حقوقی می شوند و همین موضوع سبب گردیده وکلای ما مبادرت به ارائه مشاوره حقوقی تلفنی در قم نمایند تا تمام هموطنان معزز قم به منظور دفاع از حریم و حقوق  خود  بتوانند در طول ۲۴ ساعت شبانه روز با دسترسی به مشاوره حقوقی تلفنی نیازهای حقوقی خود را مرتفع نمایند .

طرق تشخیص پیامک‌های جعلی سامانه ثنا 

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ توصیه‌ها و هشدارهایی را برای چگونگی تشخیص پیامک‌های جعلی سامانه ثنا ارائه کرد.

کلاهبرداری در پوشش سامانه ثنا

رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای ناجا نسبت به کلاهبرداری از شهروندان درپوشش ابلاغیه الکترونیک هشدار داد.

برخورد حقوقی با هنجارشکنی در فضای مجازی

انتشار فیلمی مربوط به یک خواننده  معلوم ‏الحال خارج‎ نشین در هفته گذشته، که موجب اعتراضات و بیان نظرات از سوی طیف وسیعی از افراد، اقشار مردم و خانواده ‏ها و افراد در تخصص ‎های گوناگون شده، از رویکرد و نگرش قوانین و مقررات داخلی دولت ایران قابل بررسی است.

جرم بودن انتشار اطلاعات پزشکی افراد

در یک سال گذشته با شیوع ویروس کرونا، بسیاری از هموطنان از جمله چهره‌های شاخص و نام ‎آشنا، جان خود را از دست دادند. حال این پرسش قابل طرح است که آیا اطلاعات پزشکی افراد توسط پزشک یا اشخاص دیگر قابل انتشار است و در صورت وجود این امکان این اطلاعات تا چه میزانی قابل انتشار خواهد بود.

انتشار فیلم و عکس دیگران در اینترنت

با توسعه فضای مجازی و راه افتادن صفحات مجازی مختلف سوء استفاده از نام یا تصویر افراد مختلف بسیار زیاد شده است و این امر به طور معمول به صورت تهدید به انتشار عکس های خصوصی افراد ، تغییر یا تحریف عکس افراد و یا استفاده از عکس دیگران در پروفایل یک فرد دیگر محقق می گردد .

Go to Top