تلفن مشاوره حقوقی

تلفن مشاوره  حقوقی

تلفن مشاوره حقوقی با وکیل مجرب و  پایه یک دادگستری

ویژه استان تهران : ۹۰۹۹۰۷۲۸۳۵

————————————————————————————————

 ویژه سراسر کشور :۹۰۹۹۰۷۲۸۳۵

نحوه تماس با وکیل برای مشاوره حقوقی 

تماس با تلفن مشاوره حقوقی از سراسر کشور با تلفن ثابت بوده و  بدون نیاز به  گرفتن کد می باشد .

روزها و ساعات تماس با وکیل برای مشاوره  

 تمام روزهای هفته حتی ایام تعطیل و در تمام ۲۴ ساعت شبانه روز

هزینه تماس با تلفن مشاوره حقوقی 

  هر دقیقه تماس ۲.۰۰۰ تومان بعلاوه هزینه مکالمه شهری

تلفن مشاوره حقوقی

من بعد تمام فارسی زبانان می توانند از تمام  نقاط کشور عزیزمان ایران با استفاده از خطوط تلفن ثابت با شبکه سراسری تلفن مشاوره حقوقی با شماره ۹۰۹۹۰۷۲۸۳۵ با وکلای پایه یک و با تجربه این موسسه حقوقی تماس بگیرند و مشکلات و سوالات حقوقی خود را مطرح نمایند.

در ادامه نظر خوانندگان محترم را به بخشی از ابهامات و سوالاتی که در خصوص شبکه سراسری تلفن مشاوره حقوقی شرکت مخابرات وجود دارد  جلب می نماییم .

مشاوره تلفنی با وکیل

تفاوت تماس با  تلفن مشاوره حقوقی  غیر رایگان شبکه هوشمند سراسری با خطوط عادی مشاوره رایگان  در چیست ؟

بر اساس دستورالعمل و  بخشنامه های صادره  ، شرکت  مخابرات  مکلف است امتیاز  ارائه خدمات تلفنی مشاوره حقوقی شبکه هوشمند سراسری را صرفا به وکلای دادگستری دارای پروانه وکالت معتبر اعطا نماید لذا بر خلاف بسیاری از موسسات و دفاتر حقوقی که بر خلاف تبلیغات کاذب آن ها مشاوره حقوقی تلفنی در آنجا توسط  دانشجویان یا فارغ التحصیلان حقوق  و یا کارآموزان وکالت  انجام می گیرد شما هنگام تماس با تلفن مشاوره حقوقی هوشمند  سراسری مطمئن هستید که یک وکیل دادگستری پاسخگوی شما می باشد .

از سوی دیگر با توجه به قرارداد منعقد بین مخابرات و وکیل دارای حق امتیاز از شبکه هوشمند ، وکیل متعهد می گردد شخصا به تمامی تماسهای وارده پاسخگو باشد و در غیر این صورت حق امتیاز استفاده از خط لغو می گردد .

بنابراین شما مطمئن خواهید بود با استفاده از این شبکه هوشمند از خدمات حقوقی وکیل دارای مجوز برخوردار می گردید .

در مشاوره حقوقی تلفنی شما علاوه بر صرفه جویی در وقت خود به کاهش سفر های درون شهری نیز کمک خواهید کرد و نسبت به مشاوره حضوری هزینه بسیار کمتری پرداخت خواهید نمود .

اگر علی رغم گرفتن شماره  ۹۰۹۹۰۷۲۸۳۵ با تلفن ثابت ، باز با بوق اشغال یا پیام ” این شماره در سامانه موجود نیست ” مواجه شدیم برای اخذ مشاوره حقوقی تلفنی شبانه روزی چه کار کنیم ؟

هر چند چندین خط به شماره هوشمند مشاوره حقوقی سراسری ۹۰۹۹۰۷۲۸۳۵ متصل است با این وصف گاهی اوقات به دلیل حجم بالای تماس ها و یا وجود اشکال در سامانه مخابرات برای برقراری ارتباط لازم است ، چندین مرتبه شماره مذکور را پشت سر هم بگیرید .

اگر به تلفن ثابت دسترسی نداشتیم یا علی رغم تماس های مکرر با تلفن ثابت ،  باز هم موفق به برقراری تماس با ” شماره هوشمند مشاوره حقوقی سراسری ۹۰۹۹۰۷۲۸۳۵ ” نشدم تکلیف چیست ؟

از طریق تلفن همراه  امکان تماس با شماره هوشمند مشاوره حقوقی سراسری ۹۰۹۹۰۷۲۸۳۵ وجود ندارد لذا اگر به تلفن ثابت دسترسی نداشتید می توانید با شماره  ۶۶۱۲۲۷۱۳ ۰۲۱ تماس بگیرید و هزینه مشاوره حقوقی را به صورت کارت به کارت پرداخت نمایید .

 

این مطلب را برای دیگران هم به اشتراک بگذارید.

ثبت ديدگاه

Go to Top