نتایج آزمون وکالت ۹۷ هفته اول بهمن اعلام می شود

اسکودا با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد نتایج آزمون وکالت ۹۷ در هفته اول بهمن ماه اعلام خواهد شد.

پیش از این دکتر شهبازی‌نیا رییس اسکودا  در نشست خبری مشترک خود با رئیس کانون مرکز «دی‌ماه» را زمان تقریبی اعلام نتایج عنوان کرده بود و بعد از آن در اظهار نظر دیگری در گفتگو با ایسنا اوایل بهمن ماه را به عنوان زمان اعلام نتایج مطرح کرد

در اطلاعیه اسکودا همچنین اعلام شده است که گزینه های ۳ و ۴ سوال ۴۸ دفترچه A مربوط به درس حقوق تجارت صحیح تلقی می شوند و داوطلبانی که یکی از این دو گزینه را انتخاب کرده باشند نمره مثبت این سوال را دریافت می کنند و این سوال برای داوطلبان دیگر حذف می شود و نمره آن میان سوالات دیگر این درس تقسیم خواهد شد.

پیش از این و در کلید اعلام شده از طریق سایت سنجش فقط سؤال ۹۰ این آزمون به طور کامل  و دو سؤال ۶ و ۸۷ با تأثیر مثبت حذف شده‌ بودند و برای سوال ۴۸ گزینه ۴ به عنوان گزینه صحیح اعلام شده بود.

اطلاعیه

قابل توجه داوطلبان آزمون کارآموزی وکالت سال ۹۷ کانونهای وکلای دادگستری ایران ، نتایج نهایی آزمون کارآموزی وکالت هفته اول بهمن ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد. همچنین پیرو انتشار پاسخنامه آزمون در سایت سازمان سنجش، به اطلاع می رساند پاسخ صحیح  سوال ۴۸ در دفترچه A مربوط به درس حقوق تجارت گزینه های ۳ و ۴ می باشد. بنابراین  داوطلبانی که این دو گزینه را انتخاب کرده اند نمره مثبت برای آنها منظور خواهد شد و برای سایر داوطلبان که پاسخ نداده یا گزینه دیگری را انتخاب کرده اند سوال مذکور حذف و نمره آن به سایر سوالات آن درس اضافه می شود.

دکتر علی پزشکی نایب رئیس اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران (اسکودا)