توضیحات مدیرکل زندان‌های استان البرز درباره فرار ۴ زندانی

مدیرکل زندان‌های استان البرز درباره فرار ۴ زندانی از ندامتگاه شهید کچویی توضیحاتی ارائه کرد.

سیدعبدالله مرتضوی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: کارگاه‌های بنیاد تعاون جنب زندان است و زندانیانی که متقاضی کار هستند در آنجا مشغول می‌شوند.

وی افزود: ما زندانیان را صبح به صبح به کارگاه بنیاد تعاون زندانیان تحویل می‌دهیم. در زمان عصر که زندانیان را می‌خواستیم به زندان برگردانیم در شمارش آنها، متوجه فرار  ۴ زندانی شده‌ایم.

مدیرکل زندان‌های استان البرز تصریح کرد: زندانیان ندامتگاه فردیس جرایم سبک مالی و کلاهبرداری را دارند که با ایجاد حفره‌ای در زیر دیوار کارگاه بنیاد تعاون اقدام به فرار کرده‌اند.

مرتضوی تاکید کرد: ما تلاش می‌کنیم که ان‌شاءالله زودتر این زندانیان جلب و بازداشت شوند.

حسن جهانشاهلو دادستان فردیس نیز امروز در این باره باره به ایسنا با بیان اینکه چهار زندانی از محوطه کارگاهی بنیاد تعاون زندانیان فرار کرده‌اند، گفت: این چهار نفر از داخل زندان فرار نکرده‌اند و موضوع حفر تونل از داخل زندان برای فرار تکذیب می‌شود.

دستگیری ۳ نفر از ۴ زندانی فراری از کارگاه ندامتگاه شهید کچویی

مدیر کل زندان های استان البرز از دستگیری ۳ نفر از ۴ زندانی فراری از کارگاه ندامتگاه شهید کچویی خبر داد.

عبدالله مرتضوی در گفت وگو با ایسنا گفت: ۳ نفر از ۴ زندانی که امروز از کارگاه ندامتگاه شهید کچویی فرار کرده بودند  دستگیر  شدند و انشالله نفر چهارم هم بزودی بازداشت می شود.

وی ضمن تشکر از نیروهای   امنیتی و قضایی و اطلاعاتی استان البرز گفت: این زندانیان توسط یگان حفاظت زندان   و در کمتر از ۲۴ ساعت با  پیگیری های همکاران زندانها  دستگیر شدند.

براساس این گزارش حسن جهانشاهلو دادستان فردیس نیز امروز درباره چهار زندانی که از محوطه کارگاهی بنیاد تعاون ندامتگاه شهید کچویی  فرار کرده‌اند، به ایسنا