نحوه و مهلت ثبت اعتراض به نتایج آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه

داوطلبان آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه از طریق سایت مرکز سنجش دانشگاه پیام نور اعتراض خود را به نتایج آزمون وکالت ثبت کنند.

مرکز وکلای قوه قضاییه با صدور اطلاعیه ای از داوطلبانی که درخواست بازبینی پاسخبرگ خود را دارند خواست از طریق سایت دانشگاه پیام نور اقدام کنند.

مرکز وکلای قوه قضاییه در این اطلاعیه از داوطلبان آزمون این مرکز که در روز جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ برگزار شد، خواسته است در صورتی که به هر جهت درخواست بازبینی پاسخبرگ خود را دارند، درخواست خود را از طریق سایت دانشگاه پیام نور و با استفاده از گزینه ثبت اعتراض اعلام کنند.

پیش از این مهلت اعتراض داوطلبان آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه تا روز یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ اعلام شده بود.

متن اطلاعیه مرکز وکلای قوه قضاییه به این شرح است:

مرکز وکلا قوه قضائیه برای نخستین بار اقدام به انتشار «سئوالات آزمون» و «همچنین پاسخهای تحلیلی و رسمی» آن نمود و هیچ امری برای این مرکز مهمتر از برگزاری دقیق و شفاف آزمون نبوده، نیست و نخواهد بود لذا به تمام داوطلبین محترمی که به هر نحو درخواست بازبینی «پاسخبرگ» خود در آزمون وکالت۹۸ را دارند اعلام می شود در مهلت تعیین شده با مراجعه به سایت مرکز آزمون دانشگاه پیام نور در قسمت «ثبت اعتراض»، مورد درخواست بازبینی خود را ثبت کرده و نتیجه را از همان طریق پیگیری نمایند.

این مرکز خود را متعهد می داند تا پیگیر درخواست داوطلبین از مرکز آزمون دانشگاه پیام نور که تمام توان خود را در اعلام بموقع نتایج مصروف داشته، باشد.

روابط عمومی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه