زمان و نحوه اخذ کارت ورود به جلسه آزمون وکالت 97 کانون های  وکلای دادگستری

کارت ورود به جلسه آزمون وکالت سال ۱۳۹۷ امروز، سه‌شنبه ۶ آذر، در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

برای مشاهده و دریافت کارت شرکت در آزمون وکالت کلیک کنید

بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

داوطلبانی که شماره پرونده – سریال ثبت نامی یا کد پیگیری خود را فراموش کرده‌اند بر اساس اطلاعیه پرینت کارت، با به همراه داشتن کارت ملی و یا اصل شناسنامه به باجه رفع نقص مراجعه و نسبت به در یافت شماره پرونده و شماره داوطلبی اقدام نمایند.

داوطلبانی که در زمان ثبت نام متقاضی استفاده از سهمیه بوده‌اند و سهمیه آنان از طرف ارگان مربوطه مورد تأیید قرار نگرفته است ضرورت دارد پس از مراجعه به قسمت ویرایش اطلاعات و اصلاح سهمیه در این مرحله، عدم تأیید سهمیه خود را از ارگان ذیربط پیگیری نمایند.

مدت زمان پاسخگویی به سوالات  آزمون وکالت 97 کانون های وکلا

به گزارش اختبار به نقل از نایب‌رئیس اسکودا، درج عدد «۱۲۰ دقیقه» را ناشی از اشتباه سازمان سنجش اعلام و اظهار کرد: زمان آزمون امسال همان‌طور که پیش از این نیز اعلام شده است، ۱۳۵ دقیقه خواهد بود و سازمان سنجش آموزش کشور در این رابطه اصلاحیه‌ای منتشر خواهد کرد.

عدم طرح سوال از قانون جدید چک در سوالات  آزمون وکالت 97

 قانون جدید چک در آزمون امسال محل سؤال نبوده و داوطلبان نیازی به مطالعه آن در مهلت باقی مانده ندارند.

تعداد شرکت کنندگان در آزمون وکالت 97

رئیس اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران گفت: در آزمون وکالت سال جاری ۷۲۶۱۶ نفر شرکت کردند که از این تعداد ۲۴۶۰۴ نفر زن و ۲۹۰۱۲ نفر مرد هستند.

شهبازی نیا ادامه داد: آزمون در روز جمعه به طور هماهنگ در ۲۵ مرکز استان برگزار خواهد شد و داوطلبان با توجه به شرایط آب و هوایی  پیش‌بینی‌های لازم جهت حضور در استان محل‌های برگزاری آزمون را از روز قبل داشته باشند.

ظرفیت آزمون وکالت سال ۹۷، ۳۰۸۰ نفر اعلام شده که نسبت به ظرفیت آزمون سال ۹۶، ۲۵.۲% رشد داشته است.