بررسی مشکلات دادگستری پیشوا و ورامین توسط رییس قوه قضاییه

 

رئیس قوه قضائیه صبح امروز با حضور در ساختمان‌های دادگستری پیشوا و ورامین از نزدیک با مراجعین دیدار و در جریان نقطه نظرات و دیدگاه‌های کارمندان دستگاه قضایی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، آیت الله ابراهیم رئیسی در این دیدارها و در بازدید از ساختمان دادگستری شهرستانهای پیشوا و ورامین، مهمترین مشکل قابل مشاهده که باعث اطاله دادرسی و نوبت‌های رسیدگی بعضا طولانی در رسیدگی به پرونده‌ها شده بود کمبود فضای فیزیکی و نیروی انسانی بود.

در مدت حضور رییس قوه قضاییه در دو شهرستان پیشوا و روامین، رئیس دستگاه قضا از نزدیک با مردم دیدار و در جریان مسائل و روند رسیدگی به پرونده‌های آن‌ها قرار گرفت و دستورات لازم به منظور پیگیری پرونده‌های مراجعین صادر شد.

رییس قوه قضاییه در گفت‌وگو با مسئولان قضایی این دو شهرستان، با تاکید بر وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم؛ بر کاهش هزینه‌های دادرسی و تحقق عدالت آسان برای همگان بویژه اقشار ضعیف جامعه تاکید کرد.

رئیسی همچنین در بازدید از بخش معاضدت قضایی دادگستری پیشوا و ورامین، با اشاره به بی‌اطلاعی برخی از مراجعین از مباحث حقوقی که موجب محرومیت آنها از مطالبه حق‌شان می‌شود اشاره و از دست‌اندرکاران این بخش خواست تا با راهنمایی کامل مراجعین و تکریم آنها، مانع از متضرر شدن این افراد بشوند.