مشاوره حقوقی تلفنی

در مشاوره حقوقی تلفنی شما می توانید از مشاوره وکلای متخصص و مجرب این موسسه ، از اقصی نقاط کشور بهره‌مند شوید. و می توانید پس از مشاوره با وکلای متخصص در حوزه مربوطه تصمیم بهتر و جامع‌تری در خصوص نحوه پیگیری پرونده یا رفع مشکل حقوقی خود بگیرید.

نکته حائز اهمیت این است که در مشاوره حقوقی تلفنی نیاز نیست نزد وکیل حضور داشته باشید. این ویژگی زمانی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که شما یا زمان کافی برای مراجعه حضوری ندارید و یا در زمانی غیر از ساعات اداری نیاز به ارتباط با وکیل پیدا می کنید.

برای نمونه اگر پرونده مهریه داشته باشید برای توقیف اموال یا حساب های بانکی و یا جلوگیری از آن ، نیاز به انجام اقدامات فوری دارید که ممکن است اگر در وقت تعیین شده به طور حضوری نزد وکیل حاضر شوید امکان استفاده از ظرفیت های قانونی را از دست بدهید .

نحوه استفاده از مشاوره حقوقی تلفنی

مشاوره حقوقی با وکیل مجرب

برای استفاده از خدمت مشاوره حقوقی تلفنی شما می توانید از تمام نقاط ایران ،  در تمام  ایام هفته و در تمام ساعات شبانه روز با یک خط تلفن ثابت با شماره ۹۰۹۹۰۷۲۸۳۵ تماس بگیرید در این روش هزینه مشاوره در پایان هر دوره با قبض تلفن ثابت خود پرداخت می نمایید .

اگر برای تماس با شماره مذکور به تلفن ثابت دسترسی ندارید می توانید به طور ۲۴ ساعته با خط تلفن ثابت ۰۲۱۵۵۳۶۸۳۳۵ تماس بگیرید و حق المشاوره را از طریق کارت به کارت پرداخت نمایید .

محاسن و مزایای مشاوره حقوقی تلفنی

مزایای مشاوره تلفنی و غیر حضوری نسبت به حضوری چیست ؟
مشاوره حقوقی تلفنی چیست ؟
مشاوره تلفنی بله یا خیر ؟

مشاوره حقوقی تلفنی

در سالهای اخیر با پیشرقت علوم و تکنولوژی مشاوره تلفنی یکی از خدمات و امکانات جدید به شمار می آید که مزایا و معایب خاص خود را دارد . به طور کلی در حال حاضر به جهت استقبال هموطنان بیشتر از هفتاد درصد خدمات مشاوره ای این موسسه به صورت غیر حضوری ارائه می گردد. مشاوره تلفنی برای دادن اطلاعات و گرفتن راهنمایی های مفید و لازم از مشاوران و وکلای متخصص است که در موارد مختلف و مسائل متفاوتی صورت می گیرد . افراد از طریق مشاوره تلفنی ، می توانند در کمترین زمان ممکن و با هزینه بسیار اندک ابهامات و سوالات حقوقی خود را مطرح و یا برای رفع مشکلات حقوقی خود خدمات لازم را دریافت کنند .

مزایای مشاوره حقوقی تلفنی

مزایای این نوع از مشاوره  بنا به شرایط می تواند متعدد باشد که در ادامه به چند مورد آن اشاره می کنیم .

دسترسی راحت به وکیل با تجربه

مشاوره تلفنی می تواند برای کاربر راحت تر باشد . بدین ترتیب که عوامل محدود کننده برای گرفتن مشاوره ی خوب و در زمان موجود را بسیار کمتر می کند ؛ ممکن است محل کار و یا زندگی شما از دفتر وکیل و یا موسسه حقوقی مورد نظر که شما تمایل دارید از مشاوران آن مشاوره بگیرید ، دور باشد .
ممکن است شما در آن تایم مشغول هر کاری باشید و نتوانید از منزل به هر دلیلی خارج شوید مثلا احتمال دارد به جهت حضور در محل کار ، منزل و یا مورد عدیده دیگری امکان حضور نزد وکیل را نداشته باشید در حالیکه در همه ی این موارد به راحتی می توانید از طریق مشاوره تلفنی ، مشکلات حقوقی خود را مرتفع و یا برای به پیگیری پرونده های خود اطلاعات لازم را تحصیل نمایید .

صرفه جویی در زمان

هزینه کردن زمان ، می تواند خیلی بیشتر از پولی که شما برای انجام کاری خرج می کنید ، اهمیت داشته باشد . با مشاوره حقوقی تلفنی می توانید ، بدون صرف کردن زمان اضافه برای رفت و آمد ، ماندن در ترافیک و شلوغی ، مشکلات خود را در همان مکانی که هستید ، حل کنید . این که در لحظه ، بتوانید مشکل خود را حل کنید ، بی تردید بسیار ارزشمند است .

اخذ مشاوره از چند وکیل پایه یک

مشاوره حقوقی قوه قضاییه

در نظر داشته باشید شما در مشاوره حقوقی حضوری ، صرف نظر از اینکه وقت و زمانی را هزینه کرده اید تا نزد وکیل حاضر شوید ؛ فقط امکان استفاده از نظریات یک مشاور حقوقی را داشته اید در حالی با مشاوره حقوقی تلفنی این امکان برای شما فراهم است که شما بتوانید در صورت لزوم با مشاوران حقوقی و وکلای متخصص بیشتری صحبت کرده و از راهنمایی های چندین نفر بهره ببرید . بدین ترتیب که در اغلب اوقات مشاوران حقوقی با تخصص های مختلف در موسسه حضور شته و آماده ی پاسخگویی به شما هستند و شما می توانید در صورت نیاز مسائل خود را با هر کدام که خود تمایل دارید ، در میان بگذارید و یا از راهنمایی های چند مشاور حقوقی برای حل مسئله ی خود استفاده کنید .

 هزینه ی کمتر 

در مشاوره حقوقی حضوری ، معمولا هزینه های زیادی برای ملاقات با وکلای خوب و مجرب ، از شما دریافت می کنند و همین امر باعث شده ، بیشتر کسانی که مشکلات حقوقی دارند و باید آن ها را یا وکلای دادگستری در میان بگذارند ، نتوانند بخاطر هزینه های زیاد ، به دفتر وکیل مراجعه کرده و مشکلات خود را حل کنند . درحالی که در مشاوره حقوقی تلفنی ، مبلغ به صورت دقیقه ای محاسبه می شود و کاربر می تواند ضمن بیان مشکلات خود و دریافت راهنمایی های لازم ، مکالمه ی خود را دقیقه به دقیقه مدیریت کرده و از آن طرف هم بیشترین و بهترین استفاده را از وقت و پول خود ببرد .

قابل کنترل تر بودن مشاوره  

در مشاوره حقوقی حضوری برخی افراد ، بسته به نوع شخصیتی که دارند و یا حتی مشکلی که می خواهند مطرح کنند ، در صورت دیده نشدن و اصطلاحا تلفنی ، راحت تر می توانند مشکلات حقوقی خود را بیان کنند . راحت بودن در صحبت کردن با مشاور حقوقی خیلی مهم است ؛ چرا که باعث می شود در پرونده های خانوادگی و یا کیفری ، مشکل به صورت شفاف و واضح بیان شود و طبیعتا در این صورت برای وکیل و مشاور حقوقی هم ارائه راهکار و راهنمایی لازم خیلی بهتر و آسانتر خواهد بود .