جدیت قوه قضاییه در مبارزه با فساد با ایجاد سامانه شفافیت در مجتمع رسیدگی به جرایم اقتصادی

 بهمن طاهرخانی عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه سامانه شفافیت مجتمع قضایی ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی، گام بلندی در جهت اطمینان بخشی به مردم است، گفت: راه اندازی سامانه شفافیت نشان دهنده آن است که مسئولان قوه قضاییه با جدیت به دنبال مبارزه با فساد اقتصادی هستند.

بهمن طاهرخانی با مثبت ارزیابی کردن راه اندازی مجتمع تخصصی رسیدگی به جرایم اقتصادی، افزود: افتتاح این مجتمع می تواند گامی به سوی شفافیت باشد که از این جهت می توان آن را بسیار مثبت قلمداد کرد.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: دستگاه قضایی باید جلودار و پیشرو در رفع مسایل اقتصادی باشد لذا رسیدگی ویژه به پرونده‌های اقتصادی با افتتاح مجتمع تخصصی رسیدگی به این نوع جرایم از جمله اقدام حائز اهمیت در دستگاه قضا است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با اشاره به افتتاح سامانه شفافیت، گفت: اعلام اسامی متهمان به همراه صدور احکام و معرفی افراد ممنوع المعامله اقدامی است که برای اولین بار توسط این سامانه رخ می دهد و در واقع پله و صعودی در راه اطمینان بخشی به مردم برای رسیدگی شفاف به امور است.

وی یادآور شد: اقدامات قوه قضاییه جرقه امیدی در مردم ایجاد کرده است که امیدواریم به همین صورت ادامه یابد و با نظارت گسترده بر روند فعالیت سامانه، شاهد تحولی عظیم در این عرصه بود.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، گفت: راه اندازی سامانه شفافیت نشان دهنده آن است که مسئولان قوه قضاییه با جدیت به دنبال مبارزه با فساد اقتصادی هستند و تا ریشه کن شدن فساد، با آن مقابله خواهند کرد.