بررسی علت مرگ آزاده نامداری 

سرپرست دادسرای جنایی تهران ضمن تایید فوت آزاده نامداری، گفت: بازپرس ویژه قتل به محل کشف جسد اعزام شده است و علت مرگ آزاده نامداری در حال بررسی است.‌

قاضی “محمد شهریاری” در گفت‌وگو با ایسنا، درباره فوت “آزاده نامداری”، مجری سابق صداوسیما، گفت: کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب ساعتی قبل فوت یک زن جوان را در محل سکونتش به بازپرس ویژه قتل اعلام کرده و در اظهارات اولیه اعلام کرده که این فرد آزاده نامداری است.

وی افزود: علت فوت در حال بررسی است.

شهریاری درباره این‌که “آیا آزاده نامداری کشته شده یا خودکشی کرده است؟”، گفت: این موضوع در حال بررسی است و هیچ چیزی را تایید نمی‌کنم.

اعلام زمان حدودی دلیل مرگ آزاده نامداری

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از انتقال جسد آزاده نامداری به پزشکی قانونی خبر داد.

دکتر مهدی فروزش در گفت‌وگو با ایسنا در این‌باره گفت: تیم اعزامی پزشکی قانونی پس از انجام بررسی‌ها و تحقیقات اولیه، با دستور قضایی جسد مرحوم نامداری را به پزشکی قانونی منتقل کردند.

وی با بیان این‌که از فردا کالبدگشایی و آزمایش‌های سم‌شناسی و… روی جسد انجام خواهد شد، گفت: طی روزهای آتی با بررسی دلایل و تطبیق نتایج آزمایش‌ها، علل مرگ را به مقام قضایی اعلام خواهند کرد.

وی درباره برخی شایعات مطرح‌شده پیرامون دلیل مرگ و شرایط ظاهری جسد نیز، گفت: هرگونه اظهارنظر در این مورد شایعه بوده و پزشکی قانونی پس از انجام بررسی‌ها و… دلیل مرگ را اعلام خواهد کرد.

دکتر مهدی فروزش  گفت: با درخواست مقام قضایی، تیمی از کارشناسان پزشکی قانونی به محل کشف جسد منتسب به مجری سابق صداوسیما اعزام شده و تحقیقات خود را آغاز کرده‌اند.

وی با بیان این‌که پس از انجام بررسی‌های اولیه، جسد با دستور قضایی برای انجام بررسی‌های بیشتر و تکمیلی به مرکز تشخیص و آزمایشگاه پزشکی قانونی منتقل خواهد شد، گفت: بدیهی است که علت مرگ پس‌از تکمیل بررسی‌های پزشکی قانونی، اعلام خواهد شد و در حال حاضر نمی‌توان دلیلی برای آن اعلام کرد.