بازداشت مدیرعامل سابق بانک سرمایه 

مدیرعامل سابق بانک سرمایه با قرار بازداشت موقت، بازداشت شد.

به گزارش میران،‌ دادگاه رسیدگی به اتهامات علی بخشایش مدیرعامل سابق بانک سرمایه، پرویز کاظمی رئیس سابق هیات مدیره بانک سرمایه و وزیر دولت نهم، محمدرضا توسلی عضو سابق حقوقی بانک سرمایه در شعبه سوم دادگاه ویژه جرایم اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی‌مقام پیش از این طی چهار جلسه برگزار شده بود.
به گفته نماینده دادستان متهمان این پرونده مرتکب بزه مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام پولی و بانکی شده‌اند، اظهار کرد: علی بخشایش، پرویز کاظمی، محمد رضا توسلی در اغلب تسهیلات اعطایی خلاف ضابطه، از طریق پیگیری‌های نامتعارف و اعمال فشار بر زیردستان و امضای تسهیلات نقش موثر و مستقیمی داشتند.
در همین رابطه روز گذشته هم اعلام شد که مدیرعامل سابق بانک سرمایه با قرار بازداشت موقت بازداشت شد.
گفتنی است؛‌ حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای سخنگوی دستگاه قضا پیش از این در رابطه با آخرین وضعیت رسیدگی به اتهامات متهمان بانک سرمایه که اخیرا محاکمه شده اند گفته بود که  بانک سرمایه دارای متهمان متعددی است که برای تعدادی از آن‌ها کیفرخواست صادر شده و تعدادی هم دادگاه‌شان برگزار شده است. تعدادی از متهمان این پرونده حکمشان در حال تدوین است؛ یعنی آخرین دفاعیات افراد اخذ شده و دادگاه در حال تدوین رای است. اما عده‌ای هم هستند که دادگاهشان هنوز شروع نشده و عده‌ای هم هستند که هنوز پرونده شان در دادسرا مفتوح است.