افتتاح مجتمع قضایی سازمان قضایی نیروهای مسلح در شرق استان تهران

مجتمع قضایی سازمان قضایی نیروهای مسلح در شرق استان تهران افتتاح شد.

همزمان با دهه مبارک فجر، مجتمع قضایی شرق استان تهران با حضور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور و جمعی از مقامات محلی، استانی و کشوری در شهر پاکدشت افتتاح و آماده خدمت رسانی به مردم شد.

در آیین افتتاح این مجتمع پس از خیر مقدم حجت الاسلام والمسلمین فراتی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران، امام جمعه و فرماندار شهرستان پاکدشت، نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی در سخنانی ضمن استقبال از افتتاح این مجتمع، خدمت رسانی سازمان قضایی نیروهای مسلح در این منطقه را از خواسته های مردم عنوان کردند.

سردار ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران و سردار عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دیگر سخنرانان این مراسم بودند.

در ادامه، ابراهیم حاتمی به عنوان رئیس دادسرای نظامی شرق استان تهران معرفی شد.

شهرستان های پاکدشت، ورامین، قرچک، پیشوا، پردیس، دماوند و فیروزکوه در حوزه صلاحیت قضایی مجتمع قضایی شرق استان تهران قرار دارند.

این مجتمع به عنوان یکی از زیرمجموعه های سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران محسوب می شود و دومین مجتمع از این نوع بعد از مجتمع جنوب غرب تهران در منطقه شهریار است.

این مجتمع در شهر پاکدشت، خیابان فرهنگ ۵، جنب پارک شهدای آتش نشانی واقع شده و آماده خدمت رسانی به مردم و نیروهای مسلح شرق استان تهران است.