نتایج آزمون وکالت مرکز وکلا و مشاوران قوه قضاییه اعلام شد

 

بدینوسیله به اطلاع داوطلبین محترم شرکت کننده در آزمون وکالت۹۸ مرکز میرساند بر اساس اعلام مجری آزمون ، نتایج مرحله نخست آزمون وکالت این مرکز از روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۱۰/۱۱ از طریق وب سایت های  sanjesh.pnu.ac.ir  و 

سایت دانشگاه پیام نور  منتشر شده است .

ده درصد داوطلبان آزمون وکالت مرکز وکلا به مصاحبه دعوت شدند

رئیس کمیسیون کارآموزی مرکز وکلا با بیان اینکه «نتایج آزمون وکالت اعلام شده است» گفت: داوطلبانی که در این آزمون ثبت نام کردند می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز وکلای قوه قضائیه و دانشگاه پیام نور نتایج خود را مشاهده کنند.

به گزارش ایسنا، در حالی که گفته می‌شد نتایج آزمون وکالت منتشر شده است اما سایت پیام نور که مرجع منتشر کننده نتایج این آزمون است با اختلال روبرو است و به عبارتی سایت دانشگاه پیام نور به روی داوطلبان آزمون وکالت بسته مانده است.

رامتین قانع رئیس کمیسیون کارآموزی مرکز وکلای قوه قضائیه در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه «نتایج آزمون وکالت اعلام شده است» گفت: داوطلبانی که در این آزمون ثبت نام کردند می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز وکلای قوه قضائیه و دانشگاه پیام نور نتایج خود را مشاهده کنند.

وی حجم زیاد مراجعه کنندگان به این سایت برای دیدن نتایجشان را دلیل اختلال در سایت پیام نور دانست و تاکید کرد که نتایج بر روی سایت پیام نور بارگذاری شده است.

قانع در ارتباط با تعداد کسانی که به مصاحبه دعوت شده‌اند، اظهار کرد: ما ۱۰۷ هزار شرکت کننده در آزمون کتبی داشتیم و از این  تعداد، حدود ۱۰ درصد به مصاحبه دعوت شده‌اند اما این تعداد پذیرفته شده قطعی محسوب نمی‌شوند.

وی افزود: ‌پیش بینی ما این است حدود ۵۰ درصد از این تعداد پروانه کارآموزی دریافت کنند.

رئیس کمیسیون کارآموزی در ارتباط با ظرفیت استان‌ها نیز گفت: ظرفیت استان‌ها به نتایج مصاحبه بستگی دارد. ما یک حد نصاب داریم و افراد باید نمره‌ای را در مجموع مراحل آزمون کتبی و شفاهی کسب کنند پس اعلام ظرفیت استان‌ها به نتایج مصاحبه بستگی دارد.