معامله به نیابت از اشخاص

گاهی اوقات ممکن است اشخاصی غیر از خود فرد اقدام به انجام معامله کنند که به این‌گونه انجام معامله، معاملات نیابتی گفته می‏شود معاملات نیابتی انواع مختلفی دارد که شامل معامله توسط وکیل، معامله توسط ولی‎قهری، معامله توسط قیم، معامله توسط وصی و معامله توسط نماینده شرکت است.

نحوه تأسيس و ثبت شرکت‌ ها

نحوه تأسيس و ثبت شرکت‌ ثبت يک شرکت تجاري بر عهده اداره ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غيرتجاري است و شرکت از زماني تشکيل مي‌شود که دو يا چند نفر قصد تشکيل آن را داشته باشند، بنابراين قصد و نيت آنها ملاک تشکيل است.

نحوه الزام به انتقال سهام شرکت

نحوه الزام به انتقال سهام شرکت به طور معمول الزام به انتقال سهام شرکت، متعاقب  انعقاد قرارداد عادی انتقال سهام شرکت و بعد از آن استنکاف فروشنده از انجام تعهدات در مراجع قضایی قابل طرح است.

تلفن مشاوره حقوقی

تلفن مشاوره حقوقی ۹۰۹۹۰۷۲۸۳۵ تلفن وکیل برای مشاوره مشاوره تلفنی حقوقی تلفن مشاوره وکیل مجرب و  پایه یک دادگستری در تهران و سراسر کشور تماس از سراسر کشور با تلفن ثابت و بدون نیاز به  گرفتن کدساعت تماس : ۲۴ ساعت شبانه روز

زمان و آثار انحلال شرکت ها

به هر یک از ما یک شخص حقیقی می‌گویند یعنی هر یک از انسان‌ها یک شخص حقیقی هستند اما شخص حقوقی از اجتماع اشخاص حقیقی تشکیل می‌شود و موجودی فرضی است. شرکت‌های تجاری و اداره‌های دولتی هر کدام نمونه‌هایی از اشخاص حقوقی هستند که در جامعه فعالیت می‌کنند.

Go to Top