مشاوره حقوقی با وکیل خانواده

حقوق خانواده و قوانین مرتبط با آن بسیار گسترده و گاهاً پیچیده است به همین دلیل بهتر است قبل از اتخاذ تصمیم و یا مبادرت به انجام هر اقدام ، اطلاعات لازم و کافی  را در این خصوص کسب نمایید. وکلا و مشاورین حقوقی مجرب خانواده این موسسه از بهترین های این رشته در کشور می باشند و در چند سال اخیر تلاش نموده اند که تا رفع کامل مشکلات و اختلافات حقوقی خانوادگی در کنار شما باشند برای این منظور شما می توانید به طور شبانه روزی و در تمام  هفت روز هفته  با برقراری تماس با شماره  ۹۰۹۹۰۷۲۸۳۵ از طریق تلفن ثابت ، مشکلات ، سوالات و ابهامات حقوقی خود را با وکیل خانواده مطرح  نمایید  .

به یاد داشته باشید از طریق تلفن همراه  امکان تماس با شماره  ۹۰۹۹۰۷۲۸۳۵ وجود ندارد لذا اگر به تلفن ثابت دسترسی نداشتید  یا به جهت مشغول بودن خط موفق به برقراری ارتباط نشدید  می توانید با شماره  ۶۶۱۲۲۷۱۳ ۰۲۱ تماس بگیرید و هزینه مشاوره حقوقی را به صورت کارت به کارت پرداخت نمایید .

اهمیت خانواده

به اعتقاد همگان خانواده کوچکترین و مهمترین واحد اجتماع است که زیر بنای هر اجتماع بزرگتر تحت عنوان نهاد اجتماعی می باشد. از نگاه جامعه شناسان، خانواده متشکل از گروهی از افراد  است که از طریق خون، ازدواج یا فرزند خواندگی به یکدیگر منسوب بوده و برای مدتی مستمر و طولانی تحت عنوان خانواده در کنار یکدیگر باهم زندگی می کنند.

مهمترین نقش خانواده تامین محبت واقعی و عمیق بین اعضای آن است. در نتیجه همبستگی حقوقی و اخلاقی خانواده، زن و مرد با پیوند زناشویی مسئولیت حمایت از فرزندان خود را به عهده گرفته و آنان را در زمانی که نیاز به حمایت پدر و مادر دارند در اجتماع تنها نمی گذاردند. اسلام همواره به تشکیل خانواده و مساله ازدواج تاکید زیادی کرده به طوریکه محبوب ترین چیز نزد خدای متعال مساله ازدواج است و حضرت رسول (ص) فرموده اند: ازدواج (تشکیل خانواده) سنت من است و هرکس از این سنت من روی گرداند از من نیست.

لزوم وجود وکیل خانواده

در جوامع پیشرفته و صنعتی هر خانواده دارای وکیل مختص به خود می باشد و مشورت و مراجعه اعضاء هر خانواده به وکیل مختص به خود موجب می گردد در طول زندگی با کمترین مشکلات حقوقی  مواجه گردند زیرا وکیل آن خانواده در طول زمان  نه تنها با اخلاق و روحیات اعضای آن خانواده آشنا می گردد بلکه می تواند در صورت بروز مشکلات خانوادگی با داشتن اشراف لازم نسبت به  منشا و مبنای اختلافات بهترین تصمیم را برای حل دعاوی خانوادگی اتخاذ نماید . لذا در کشور عزیز ما ایران هم هر خانواده نیاز به داشتن حد اقل یک وکیل مجرب و توانمند دارد تا  تمام اعضایخانواده و به تبع آن تمام افراد جامعه با  استفاده از دانش و تجربیان وکیل خود  ، مبادرت به حل و فصل امور حقوقی خود نمایند .

اوصاف وکیل خانواده

بدیهی است وکیل خانواده می بایست فردی متخصصی باشد که علاوه بر داشتن دانش و مهارت حقوقی، بر امور روان شناختی و روان شناسی اجتماعی خانواده  نیز کاملاً آگاه باشد. 

به دلیل حساسیت و اهمیت مشکلات و اختلافات خانوادگی ، وکیل خانواده و مشاور حقوقی در دعاوی خانواده می بایست دارای دانشی فراتر از علم حقوق و وکالت داشته باشد و از همه مهمتر  وکیل و مشاور حقوقی خانواده نباید تنها به به فکر منافع مادی خود باشد و برای بدست آوردن سود سبب از هم پاشیدن خانواده ای گردد که هنوز شانس نجات آن وجود دارد. وکیل خانواده باید قبل از هر چیز مصلحت خانواده و زوج را مد نظر قرار دهد و نهایت تلاش خود را در ایجاد صلح و سازش بین زوجین به کار گیرد.

مشاوره حقوقی با وکیل خانواده قبل از ازدواج

اگر شناسنامه خود  را ورق بزنيم چهار واقعه در طول زندگي در آن آمده است تولد، ازدواج، طلاق و فوت که فقط در ازدواج و طلاق ما دارای اختیار هستیم ، بنابراين عقد ازدواج را نبايد سرسري گرفت بلکه بايد با استفاده از تخصص و تجربیات وکیل و مشاور حقوقی دعاوی خانواده ، با آگاهی از مقررات مربوط به ازدواج و شروطی که هنگام اجرای صیغه عقد آن را امضاء می کنیم  از بدو امر از بروز مشکلات حقوقی خانوادگی جلوگیری نماییم 

مشاوره حقوقی با وکیل خانواده قبل از طلاق

هنگامیکه زوجین بعد از ممارست و تلاش فراوان دریافتند به هیچ وجه قادر به ادامه زندگی مشترک نمی باشند بهتر است با مراجعه به وکیل خانواده و یا اخذ مشاوره حقوقی از قوانین مربوط به طلاق مطلع گردند تا لا اقل حین و بعد از طلاق دچار مشکلات حقوقی نگردند .

مشاوره حقوقی با وکیل خانواده برای  طلاق توافقی

طلاق توافقی یکی از راه هایی است که زوجین می توانند با مراجعه به وکیل دادگستری در کمترین زمان و هزینه نسبت به طلاق اقدام نماییند.

مشاوره حقوقی با وکیل خانواده در مورد نفقه

معمولا یکی از مسایلی که ذهن زوجین را درگیر می کند میزان پرداخت نفقه زوجه و فرزندان می باشد. این مبلغ معمولا بر اساس میزان درآمد مرد مشخص می شود که کارشناس رسمی نفقه میزان آن را مشخص می کنند .

مصادیق دعاوی خانواده که می توانید با وکیل خانواده در میان بگذارید .

امروزه با توجه به افزایش دعاوی خانواده در دادگاه ها و به تبع آن با توجه به روند رو به رشد طلاق در جامعه وکلایی که در دعاوی خانوادگی فعالیت می نمایند می توانند نقش سازنده ای در کنترل این فرایند ایفا نمایند به همین جهت بهتر است قبل از انجام هر اقدامی در خصوص موارد زیر با وکیل مجرب و  خانواده مشورت نمایند .

ملاقات فرزند بعد از طلاق

فرزند خواندگی – مشاوره حقوقی و وکالت

نفقه و دادخواست مطالبه نفقه

طلاق توافقی

طلاق خلع و مبارات

شروط ضمن عقد ازدواج

مهریه – مشاوره حقوقی و وکالت

فسخ نکاح – مشاوره حقوقی و وکالت

دعوای استرداد جهیزیه – مشاوره حقوقی و وکالت

حضانت فرزندان – مشاوره حقوقی و وکالت

طلاق – مشاوره حقوقی و وکالت طلاق

اجرت المثل و نحله – مشاوره حقوقی و وکالت

امید است این مطالب در کانون توجه افراد درگیر با مسائل حقوقی من جمله وکلا، قضات، دانشجویان حقوق و عامه مردم قرار گیرد.

مشاوره تلفنی با وکیل خانواده 

(مشاوره تلفنی و حضوری رایگان) , کلیه‎پرونده های خانواده طلاق‎توافقی , هزینه مناسب 

تماس با تلفن ثابت با شماره : ۹۰۹۹۰۷۲۸۳۵

تماس با تلفن همراه با شماره : ۶۶۱۲۲۷۱۳

مشاوره با وکیل طلاق

 مشاوره تلفنی وحضوری  , دعاوی خانواده طلاق توافقی نفقه , حضانت تمکین جهیزیه، هزینه مناسب  مناسب 

تماس با تلفن ثابت با شماره : ۹۰۹۹۰۷۲۸۳۵

تماس با تلفن همراه با شماره : ۶۶۱۲۲۷۱۳

« تخصصا خانواده »

 تخصصا خانواده » , طلاق توافقی،اجرت المثل،حضانت , نفقه،تمکین،جهیزیه،اعسار،ارث

تماس با تلفن ثابت با شماره : ۹۰۹۹۰۷۲۸۳۵

تماس با تلفن همراه با شماره : ۶۶۱۲۲۷۱۳

مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک خانم

وکیل پایه یک خانم , « مشاوره تلفنی  » , حق الوکاله مناسب

تماس با تلفن ثابت با شماره : ۹۰۹۹۰۷۲۸۳۵

تماس با تلفن همراه با شماره : ۶۶۱۲۲۷۱۳

پذیرش وکالت کلیه دعاوی خانوادگی

پذیرش کلیه دعاوی خانوادگی , « حق الوکاله مناسب » 

تماس با تلفن ثابت با شماره : ۹۰۹۹۰۷۲۸۳۵

تماس با تلفن همراه با شماره : ۶۶۱۲۲۷۱۳

دعاوی خانوادگی

پذیرش کلیه دعاوی خانوادگی , قبول کلیه دعاوی حقوقی , توسط وکیل آقا , « حق الوکاله مناسب » 

تماس با تلفن ثابت با شماره : ۹۰۹۹۰۷۲۸۳۵

تماس با تلفن همراه با شماره : ۶۶۱۲۲۷۱۳

مشاوره تلفنی ۲۴ ساعته با وکیل خانواده

مشاوره ۲۴ ساعته در  کلیه دعاوی خانوادگی , قبول کلیه دعاوی حقوقی , توسط وکیل آقا , 

تماس با تلفن ثابت با شماره : ۹۰۹۹۰۷۲۸۳۵

تماس با تلفن همراه با شماره : ۶۶۱۲۲۷۱۳

مشاوره حضوری دعاوی خانوادگی

تخصصا دعاوی خانواده , مشاوره شبانه روزی حتی روزهای تعطیل

تماس با تلفن ثابت با شماره : ۹۰۹۹۰۷۲۸۳۵

تماس با تلفن همراه با شماره : ۶۶۱۲۲۷۱۳